ADGANGSKONTROL

Videx adgangskontrol er et komplet system der tilbyder mere flexibilitet og et bedre overblik. Med et  adgangskontrol system, kan du styre alt fra en central enhed, og koble nye brugere på nemt og sikkert. Vi kommer hellere end gerne ud og besigtiger netop jeres opgave, og kan herefter komme med et tilbud, sammen med jeres egen elektriker.

TABLEAUER

Gå på opdagelse i vores tableauer der understøtter adgangskontrol.

ATLAS

TITAN

DIGITAL

4000-SERIEN

OFFLINE ADK

Offline ADK tillader dig og dine brugere nemt og hurtigt at få adgang til boliger og bygninger ved hjælp af nøglebrikker. Tilføjelse og administration af nøglebrikker styres fra en central enhed, hvor softwaren tilbyder et nemt overblik over funktioner og adgangsmuligheder.

Med sin enkelhed og brugervenlige administration er Offline ADK ideel til mindre løsninger og foreninger.

 

STØRRE OVERBLIK OG BEDERE SIKKERHED

Online ADK er en GSM-løsning og er cloudbaseret, hvilket betyder at alle data ligger i skyen. Etableringsomkostninger kan derved reduceres betydeligt, da det ikke er nødvendigt at trække kabler mellem enhederne. Derfor er online ADK ideelt til alle de steder hvor det er umuligt, eller ubelejligt, at anlægge kabling. Sammen med den fysiske nemhed er systemet selvstændigt og griber ikke ind i andre IT-systemer, men kan nemt integreres med jeres eksisterende system.

Med online adgangskontrol får man mange smarte muligheder og funktioner.  Systemet kan afhjælpe dagligdagens problematikker med forsvundne nøgler/omlægning af låsecylindre og er samtidigt sikkert og yders brugervenligt.

Det skaber et super godt overblik, når mange mennesker skal have adgang til de samme lokaler og faciliteter.

Der er mulighed for fjernstyring og kontrol af flere forskellige elektriske systemer, fra en mobiltelefon. Det vil sige at du fra mobiltelefonen f.eks. kan åbne døre, porte, garager, låse døre midlertidigt op, som f.eks. for postbuddet selvom du ikke er hjemme, og meget mere.

ADMINISTRATION VIA WEBBROWSER

I dagligdagen administreres online adgangskontrol via en webbrowser, som kan tilgås fra enhver PC/MAC, tablet, smartphone eller lignende. Systemets administrator(er) har adgang til denne via et krypteret login. Herfra gives der adgangsrettigheder til de personer, som har deres daglige gang i bygningen, men også til gæster eller håndværkere, som kun har brug for adgang en enkelt dag eller i kortere perioder. På den måde har man et hurtigt overblik over hvem, hvorfra og hvornår der kan åbnes.

I administrationsprogrammet er der også en indbygget kalenderfunktion, som kan styre både åbne og lukketider. Det betyder at du kan give tidsbegrænset adgang til f.eks. trappevasken eller avisbuddet, så de kun kan gøre rent eller aflevere aviser/reklamer indenfor det aftalte tidsrum.

Systemet indeholder selvfølgelig også en real-time hændelseslog, så det altid kan dokumenteres hvem der har åbnet døren og på hvilket tidspunkt.

DYK NED I VORES PRODUKTKATALOGER OG BROCHURE