Adgangskontrol
Med online GSM adgangskontrol fra Videx, får du mange smarte muligheder og funktioner. Systemet afhjælper problematikker med forsvundne nøgler, omlægning af låsecylindre og er samtidigt sikkert og yderst brugervenlig.
ADGANGSKONTROL
Videx adgangskontrol er komplet system der kan kobles til GSM nettet. Det betyder mere flexibilitet og bedre overblik. Med et GSM adgangskontrol system, kan du styre alt fra en central enhed, og koble nye brugere på nemt og sikkert. I videoen til venstre kan du se en del af de applikationer vores anlæg kan virke på. Vi kommer hellere end gerne ud og besigtiger netop jeres opgave, og kan herefter komme med et tilbud, sammen med jeres egen elektriker.
Uanset om der er tale om opførelse af en ny bygning eller forbedringer af eksisterende ejendom, bør opmærksomheden rettes mod IPure og systemets fordele. Med denne teknologi, der skaber muligheder for fremtiden, skabes bygninger, som ikke blot lever op til aktuelle krav, men også er rustet til at håndtere de udfordringer, som morgendagen vil bringe med sig
Online ADK er en GSM-løsning og er cloudbaseret, hvilket betyder at alle data ligger i skyen. Etableringsomkostninger kan derved reduceres betydeligt, da det ikke er nødvendigt at trække kabler mellem enhederne. Derfor er online ADK ideelt til alle de steder hvor det er umuligt, eller ubelejligt, at anlægge kabling. Sammen med den fysiske nemhed er systemet selvstændigt og griber ikke ind i andre IT-systemer, men kan nemt integreres med jeres eksisterende system.
Med online adgangskontrol får man mange smarte muligheder og funktioner. Systemet kan afhjælpe dagligdagens problematikker med forsvundne nøgler/omlægning af låsecylindre og er samtidigt sikkert og yders brugervenligt.
Det skaber et super godt overblik, når mange mennesker skal have adgang til de samme lokaler og faciliteter.
Der er mulighed for fjernstyring og kontrol af flere forskellige elektriske systemer, fra en mobiltelefon. Det vil sige at du fra mobiltelefonen f.eks. kan åbne døre, porte, garager, låse døre midlertidigt op, som f.eks. for postbuddet selvom du ikke er hjemme, og meget mere.
I dagligdagen administreres online adgangskontrol via en webbrowser, som kan tilgås fra enhver PC/MAC, tablet, smartphone eller lignende. Systemets administrator(er) har adgang til denne via et krypteret login. Herfra gives der adgangsrettigheder til de personer, som har deres daglige gang i bygningen, men også til gæster eller håndværkere, som kun har brug for adgang en enkelt dag eller i kortere perioder. På den måde har man et hurtigt overblik over hvem, hvorfra og hvornår der kan åbnes.
I administrationsprogrammet er der også en indbygget kalenderfunktion, som kan styre både åbne og lukketider. Det betyder at du kan give tidsbegrænset adgang til f.eks. trappevasken eller avisbuddet, så de kun kan gøre rent eller aflevere aviser/reklamer indenfor det aftalte tidsrum.
Systemet indeholder selvfølgelig også en real-time hændelseslog, så det altid kan dokumenteres hvem der har åbnet døren og på hvilket tidspunkt.