Større overblik og bedre sikkerhed

GSM løsningen er cloudbaseret, hvilket betyder at alle data ligger i skyen. Etableringsomkostninger kan derved reduceres betydeligt, da det ikke er nødvendigt at trække kabler mellem enhederne. 

Det skaber et godt overblik når mange mennesker skal benytte samme lokaler og faciliteter. 

Der er mulighed for fjernstyring og kontrol af flere forskellige elektriske systemer, fra en mobiltelefon. Det vil sige at du fra mobiltelefonen f.eks. kan åbne døre, porte, garager, låse døre midlertidigt op, som f.eks. for postbuddet selvom du ikke er hjemme, og meget mere.

 

WEBPORTAL

I dagligdagen administreres adgangen via en webportal som systemets administrator(er) har adgang til via et krypteret login. Herfra gives der adgangsrettigheder til de personer som har deres daglige gang i bygningen, men også til gæster eller håndværkere, som kun har brug for adgang i korte perioder. På den måde har man et hurtigt overblik over hvem, hvorfra og hvornår der kan åbnes.

I webportalen er der også en indbygget kaldenderfunktion der kan styre åbne/lukketider og det er muligt at få en fuld hændelseslog, så det altid kan dokumenteres hvem der har åbnet/lukket og på hvilket tidspunkt.

Ofte stillede spørgsmål til adgangskontrol

En guide til jer der måske skal have et nyt anlæg

PRIS PÅ ET ANLÆG

Prisen på et adgangskontrol varierer meget. Der er rigtigt mange aspekter der spiller ind, bla. hvor mange døre der skal styres, hvor mange brugere der skal kobles på, samt om det skal tale sammen med andre eksisterende dørtelefonanlæg.Vi er leverandører og laver et tilbud sammen med jeres egen elektriker, og hvis I ikke har en, kan vi også være behjælpelige med at finde den rette til opgaven. I fællesskab udarbejder vi, og elektrikeren et tilbud der matcher jeres behov.

HVOR LANG TID TAGER DET?

Er det et større anlæg, tager det tilsvarende længere tid. Men typisk kan en dygtig elektriker hurtigt få installeret tingene så det ser pænt ud og så det virker. Sammen med en installatøren er det vigtigt at få lavet en realistisk tidsplan for jeres projekt. Vi tager dialogen med elektrikeren ift. levering af materialerne der skal bruges, og elektrikeren kan herefter, nemt og præcist, komme med en detaljeret tidsplan til jer som kunde. 

KAN MAN GENBRUGE NOGET?

Ja, ofte kan man godt. Der er dog mange tilfælde hvor det eksempelvis kræves at et eksisterende anlæg opdateres, for at kunne virke. Vi anbefaler derfor altid, at man tager kontakt til os så vi kan besigtige og rådgive ift. den enkelte opgave. På den måde sikrer vi, at der ikke opstå unødvendige komplikationer undervejs. Adgangskontrol skal gøres rigtigt. 

KAN ELEKTRIKERE REPARERE DET?

Det er typisk elektrikere der installerer og idriftsætter vores adgangskontrol anlæg. I tæt samspil med installatøren sikrer vi, at alt foregår korrekt.Skulle det ske, at et anlæg mod forventning pludselig ikke fungerer, så vil det typisk være en elektriker, der altid kan tage kontakt til os for support, der udbedrer evt. fejl eller skader.

HVEM INSTALLERER DET?

En ejendom har typisk en fast elektriker tilknyttet. Er det ikke tilfældet, er det typisk en elektriker der bliver adspurgt om et evt. tilbud. Elektrikere er ganske dygtige til at lave netop adgangskontrolanlæg, og det samme er mange låsesmede.Der er dog visse krav til, at det er en elektriker der arbejder med den stærkstrøm der evt. måtte være forbundet med arbejdet.

HVAD MED GARANTI OG AFTALE?

Der er garanti på vores produkter, og det bør der også være på virksomheden der installerer det. Derfor anbefaler vi, at man laver et fornuftigt baggrundstjek af den virksomhed man vælger til, dels at bede om et tilbud, men også til at udføre arbejdet. Vi samarbejder med mange virksomheder, og har en helt klar proces for, om de kan godkendes af os til at arbejde med vores produkter.